Live uitzending Gepauzeerd

Er is geen actieve pagina
vergroten Sluiten

Vergadering : Sprekersplein, 29 februari 2024 19:30:00

Algemene vergader informatie

Na het recente onderzoek van de Rekenkamer over de Weerter Wijk- en Dorpsraden wil de gemeenteraad hierover graag verder in gesprek. De raad is benieuwd naar hoe de wijk- en dorpsraden hun rol zien in de gemeente, waar ze wellicht tegenaan lopen en waar de gemeente bijvoorbeeld meer of beter bij zou kunnen ondersteunen. En of de wijk- en dorpsraden zich kunnen vinden in de aanbevelingen uit het rapport.

Middels een avond aan gezamenlijke thema’s en inhoudelijke gesprekken wil de raad graag ophalen waar de behoeftes van de verschillende wijk- en dorpsraden liggen. Graag nodigt de gemeenteraad u dan ook uit om met een delegatie van uw wijk- of dorpsraad met ons in gesprek te gaan.

Deze avond vindt plaats op 29 februari 2024 vanaf 19:30 uur, bij Café Aod Bosseve op Boshoven. Graag vernemen we of en met hoe veel personen jullie aanwezig zullen zijn.

Datum:
29 feb. 2024, 19:30